jumalanpalvelukset_pieni.jpg

Jumalanpalvelus

Tule mukaan sunnuntain kokouksiimme, kun kohtaamme yhdessä Jumalaa ja toinen toistamme.

arkiviikontilaisuudet_pieni.jpg

Vapiksen Tiistai

Arkiviikkomme tilaisuuksiin kuuluu rukousilta tiistaisin klo 18.30.

TYÖALUEET

Laajempi katsaus seurakuntamme työalueisiin

lapset_pieni.jpg

Lapset

Lapsityö on seurakuntamme sydämenasia, ja sen parista löytyy monenlaista toimintaa 0-12-vuotiaille.

nuoret_pieni.jpg

Nuoret

Haluamme olla nostamassa uutta sukupolvea. Nuortentyömme ikäryhmät ovat varhaisnuoret (12-15), nuoret (16-19) ja nuoret aikuiset (20-29).

aikuiset_pieni.jpg

Aikuiset

Tarjoamme aikuisille yhteisön, jonka parissa voi kasvaa, levätä ja kokea osallisuutta.

seniorit_nettisivut_pieni_vanha.jpg

Seniorit

Seniorit ovat kantava voimavara seurakunnassamme, ja he ovatkin olennainen osa yhteisöämme.

perheet_nettisivut_pieni.jpg

Perheet

Pidämme tärkeänä, että seurakuntamme toimintaan on mahdollisimman helppoa ja mielekästä osallistua koko perheenä.

partio_pieni.jpg

Partio

Seurakunnallamme on oma partiolippukunta Haka-Versot, jolla on monen vuosikymmenen perinteet.

liikunta1_pieni.jpg

Liikunta

Seurakuntamme tarjoaa mahdollisuuksia mielekkääseen liikuntaan mukavassa porukassa.

lähialuetyö_pieni.jpg
pienryhmat_pieni.jpg

Lähialuetyö

Tällä hetkellä teemme lähialuetyötä
Outokummussa.

Pienryhmät

Tutustu seurakuntakuntamme pienryhmätoimintaan.

palvelutiimit_pieni.jpg

Palvelutiimit

Olemme seurakunta, jota saamme olla kaikki rakentamassa. Tule mukaan palvelemaan yhteistä seurakuntaa.

kate-remmer-206795-unsplash_pieni.jpg

Lähimmäistyö

Seurakuntamme lähimmäistyöhön kuuluu mm. lähiötalo Rantakylässä, ruokajakelu ViaDia keskuksella sekä paljon muuta. Työtä kanavoidaan ViaDia Ry:n kautta.

Ylistys ja musiikki

Seurakuntaamme kuuluu vahvasti Jumalan ylistäminen, niin Jumalanpalveluksissa kuin rukousilloissa yms. Seurakunnassamme on myös paljon muusikoita ja lauluntekijöitä.