Jumala on luonut ihmisen keholliseksi olennoksi, ja terve hengellisyys ottaa huomioon myös fyysisen olemuksemme hyvinvoinnin. Tarjoamme seurakuntana mahdollisuuksia mielekkääseen liikuntaan mukavassa porukassa mm. viikoittaisissa salibandyilloissa.

SALIBANDYVUORO

Sunnuntaisin klo 18-19.30 Karsikon koululla (Pohjolankatu 29)
Yhteyshenkilö Mikko Ryynänen
p. 044 7515545

YLISTYSTANSSI

Ylistystanssi on luova liikuntamuoto. Siinä ja kehorukouksessa koko luotu olemus asettuu vuorovaikutukseen Luojansa kanssa. Ihminen ilmaisee tuntojaan Jumalalle, mutta myös Pyhä Henki voi koskettaa ja ilmaista itsensä ihmisen kehon kautta. Ylistystanssijat usein elävöittävät ilmaisuillaan jumalanpalveluksiamme. Myös heprealaisilla kansantansseilla on paikkansa seurakunnan erilaisissa tapahtumissa.

Mahdollisuudesta tulla mukaan ylistystanssiin, kehorukoukseen tai heprealaisten kansantanssien ryhmään saat lisää tietoa V-P Ikoselta, vpikonen@gmail.com tai p. 0505175165.